Az Én Blogom

1-2 mondatban? Ilyen sokban??? Hááát, mindenféléről. Ebbe legalább minden belefér. Amúgy elsősorban azért regisztráltam, hogy írhassak kommentet, de ha már így alakult, gondoltam megismerkedem ezzel a 'népbetegséggel' is... Talán megtetszik.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Nem is tudom

2007.09.26. 22:17 | Agent Petra | Szólj hozzá!

Két oka van annak, ill. 3, hogy írok ide megint. Először is van időm. Itthon punnyadok a papírzsepihalom közepén és ekkor van időm ilyesmire. Elég rossz arány, hogy augusztus eleje óta nem volt, mármint időm. Érted?! Nah, a második ok, hogy hivatkozás vagyok egy másik blogban, nagyon nagy köszönet érte!! Ez nagy motiváció, mert az milyen ciki, hogy vki odakattint, és nincs ott semmi értelmes (ezután a bejegyzés-ahogy a nagyok mondják: post- után sem lesz izgi, annyira). A harmadikat elfelejtettem, mert annyira körmönfontan fogalmaztam az imént, hogy mostanra elfelejtettem, de mindjárt eszembe jut!!! Ugye???? Jah, megvan! Nézegettem itt a statisztikákat, és sokan megnézték ezt a kis bigyót.

Amúgy köszi, jól vagyok! :)

Ajánlom mindenkinek ezt: Subba, aki még nem ismeri, nekem tegnap este még új volt! De vigyázat! Tilos sokat olvasgatni belőle egyszerre, mert árt az egészségnek! Csak mértékkel! Mára ezzel zárom soraimat, remélem, hamarosan lesz megint időm..

A bejegyzés trackback címe:

https://agentpetra.blog.hu/api/trackback/id/tr70178101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása